5 Haziran 2011 Pazar

Antalyaspor için objektif yorumlara hazır mısınız?

     Merhabalar... Ben Zek. Bir Antalyaspor Sevdalısı... Antalyaspor için bu zamana kadar bir şeyler yapmak için en fazla çabalayanlardanımdır. Bu blogu açma sebebimi açıklayayım lafı fazla uzatmadan. Benim kim olduğumun pek bir önemi yok çünkü.
     Kaç gecedir Antalyaspor için neler yaptık, nelerde başarılı olduk, nelerde dibe vurduk hepsini düşündüm. Eksisiyle artısıyla. Antalyasporlu olan arkadaşlarımızla aramızda geçen sohbetleri aklımda canlandırdım. Çok uzun zamandır bunları derliyorum kafamda. Antalyaspor için nelerde yanlış yaptık, nelerde haklıydık. Dedim ya hepsini tarttım. Ve bir blog açarak bunları sizlerle de paylaşmaya karar verdim.
     Antalyaspor ile ilgili yazılar yazacağım bu blogda. Gerçekleri yazacağım. Yeri gelecek dışarıdan bakacağım kendimize. Eleştirel bakış daha baskın olacak yeri geldiğinde. Bu zamana kadar böyle şeyler olmaması eksiklikti bizim için. Kendimize dışarıdan bakamıyoruz. Ama artık bu blogda bunu yapacağım. Kiminizin hoşuna gitmeyecek bunlar. "Antalyasporlu değilsin sen" diye saçmalayan dahi olacak. Destek verenler de olacak. Ama dediğim gibi eleştiriye açık olmalıyız. Kendimizi eleştirmez yani özeleştiri yapamazsak yol katedemeyiz. Bu blogtaki yazıları okurken lütfen objektif düşününüz. Gerçekleri görmemiz lazım.
     Sizden saygı ve sevgi bekliyorum. Antalyaspor için yapıyorum bunları. Eleştirilerim çok sert de olabilir. Beni bu yüzden beğenmeyenler de olacak. Ama ben bunu yapacağım. Her şey Antalyaspor için. Antalyaspor sevgisini arttırmak için. Lütfen benim yazılarımı okurken Antalyasporlu kimliğinizi birkaç dakikalığına 2.plana atın objektif olun, kendinizi dışardan seyredin. Bana hak vereceksiniz. Saygıılarımı sunuyorum. Esen kalın.


imza:Zek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder